Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Базові показники роботи
Золочівського районного суду Львівської області
за І півріччя 2017 року
згідно рішення Ради суддів України № 28 від 02 квітня 2015 року
№ |
Показник |
Дані за звітний період |
I.Вихідні дані автоматизованої системи діловодства
|
||
I.1 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді на початок звітного періоду |
742 |
I.2 |
Кількість справ та матеріалів, що надійшли на розгляд за звітний період |
1125 |
I.3 |
Кількість розглянутих справ та матеріалів за звітний період |
1155 |
I.4 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді на кінець звітного періоду |
696 |
I.5 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді понад один рік на кінець звітного періоду |
170 |
I.6 |
Фактична кількість суддів |
3 |
II.Базові показники
|
||
II.1 |
Кількість та відсоток справ та матеріалів, загальний термін проходження яких триває понад один рік |
170 24,14% |
II.2 |
Відсоток розгляду справ |
102,67 % |
II.3 |
Середня кількість розглянутих справ та матеріалів на одного суддю |
385 |
II.4 |
Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в звітний період в розрахунку на одного суддю |
617 |
II.5 |
Середня тривалість розгляду справи (днів) |
78 |
II.6 |
Проведення опитувань громадян-учасників судових проваджень |
Опитування громадян – відвідувачів суду у квітні – червні 2015 року проведено громадською оргназацією «Твоє право» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку « USAID) «Справедливе правосуддя» за методологією карток громадянського звітування
|
II.7 |
Оприлюднення результатів опитувань громадян-учасників судових проваджень на веб-сторінці суду |
Публікація результатів опитування на веб- сторінці суду у вересні, 2015 року |
II.8 |
Рівень задоволеності роботою суду учасниками судового розгляду за результатами опитування. Уніфікована шкала від 1 (дуже погано) до 5 (відмінно) |
За 5-ти бальною шкалою середня оцінка якості роботи суду становить 4,44 бали |
II.9 |
Відсоток громадян-учасників судових проваджень, що оцінюють роботу суду на "добре" (4) та "відмінно" (5) |
79,3 % респондентів в цілому оцінили якість роботи суду на «добре» та «відмінно» |