Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Базові показники роботи
Золочівського районного суду Львівської області
за 2018 рік
№ |
Показник |
Дані за звітний період |
I.Вихідні дані автоматизованої системи діловодства
|
||
I.1 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді на початок звітного періоду |
466 |
I.2 |
Кількість справ та матеріалів, що надійшли на розгляд за звітний період |
2884 |
I.3 |
Кількість розглянутих справ та матеріалів за звітний період |
3073 |
I.4 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді на кінець звітного періоду |
277 |
I.5 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді понад один рік на кінець звітного періоду |
42 |
I.6 |
Фактична кількість суддів |
4 |
II.Базові показники
|
||
II.1 |
Кількість та відсоток справ та матеріалів, загальний термін проходження яких триває понад один рік |
42 15,16 % |
II.2 |
Відсоток розгляду справ |
105,67 % |
II.3 |
Середня кількість розглянутих справ та матеріалів на одного суддю |
768 |
II.4 |
Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в звітний період в розрахунку на одного суддю |
838 |
II.5 |
Середня тривалість розгляду справи (днів) |
74 |
II.6 |
Проведення опитувань громадян-учасників судових проваджень |
Опитування громадян – відвідувачів суду у листопаді - грудні 2018 року проведено за методологією карток громадянського звітування
|
II.7 |
Оприлюднення результатів опитувань громадян-учасників судових проваджень на веб-сторінці суду |
Публікація результатів опитування на веб- сторінці суду у січні, 2019 року |
II.8 |
Рівень задоволеності роботою суду учасниками судового розгляду за результатами опитування. Уніфікована шкала від 1 (дуже погано) до 5 (відмінно) |
За 5-ти бальною шкалою середня оцінка якості роботи суду становить 4,2 бали |
II.9 |
Відсоток громадян-учасників судових проваджень, що оцінюють роботу суду на "добре" (4) та "відмінно" (5) |
83 % респондентів в цілому оцінили якість роботи суду на «добре» та «відмінно» |